Alapozás 3/8 - régebbi bejegyzések újrafutva

avagy sose tudhatod, hogy kit motiválsz

Bemelegítés:

Ha valamit csinálsz, valamit élvezel, és élvezettel mesélsz róla önkéntelenül is magaddal ragadod az embereket, ha akarod, ha nem...

Futás:

2014. május 22.

Elég későn értem ma haza, így nem értem oda az esti edzésre. Azonban hogy mégis hasznosan teljen az estém, be szeretnék pótolni egy elmaradást. Rögtön kettőt! Két beszámolót, melynek az apropója ugyan az, csak az egyik két évet csúszott  Valakinek hátha tanulságos lesz 

Az apropó pediglen a Coca-Cola Testébresztő Női Futógála...

A számadatok:
2012. május 20. - 7,5 km - 00:53:12
2014. május 18. - 10 km - 00:55:35
Most a matekot hagyjuk! Szerintem egyértelmű 

Most azt gondolhatjátok, hogy ja két év alatt illik ennyit javítani. Azonban ez nem két év volt! Most jöjjön egy kis személyes...
2011. végén nagy lelkesen elkezdtem futni, de a lelkesedés alább hagyott. Az amúgy se sűrű futások ritkultak és futócipő bekerült a sarokba... 2012. május 20-án végleg. Majd az álmok, a célok is követték. Ez az utolsó futás kész szenvedés volt. Mind fizikailag, mind lelkileg. Ráfogtam a melegre, meg minden másra.
Ezután egy év monoton, csak hagyjatok békén életmódot követtem, míg valami bekattant. Bekattant és megváltozott! Elkezdtem edzeni, a lábamat, erősíteni majd tavaly augusztusban kimentem a terepre. Mit ne mondjak nagyon .... volt. Szenvedés az egész, de mentem tovább, hisz addigra nem csak a testem erősödött meg. Kattogott bennem, hogy hé Te volt, hogy lefutottál 7,5 km-t!!!!!
Majd jöttek újból a határok feszegetése. Hosszabb táv, vagy gyorsabb tempó. Szélsőséges idő - eső, hó vagy fagy. Extrém időpontok. Minden, csak hogy bizonyítsam magamnak, hogy nincs kifogás!
És most itt tartok! Messze nem a legjobb, de folyamatosan jönnek a hasznos tanácsok, hogy lehetek jobb, hogy lehetek ügyesebb és fejlesztem magam. A bejegyzéseitek tudatosítják bennem, hogy fontos egy edzésterv követése, a következetesebb életvitel, ha le akarom futni a maratont.

És mi az oka ennek a személyes bejegyzésének? Az, hogy sose tudhatod, hogy kit motiválsz, kinek adsz erőt vagy ki talál meg benned a futás által egy barátot! Egyre több pozitív megjegyzés jön a környezetemből, ami alapján tudom, hogy amit csinálok, az jó! Többek között a hét elején ez az üzenet várt - remélem az írója nem bánja, hogy közszemlére tettem az üzenetét. Hisz engem meg ez visz tovább. 

cc2.jpg

Szóval sose gondolkodjatok azon, hogy megosztjátok az élményeiteket, hiszen nem tudjátok, hogy kit ragadtok magatokkal, kiket lendítetek át a holtponton!

Szóval hajrá! Fogyjanak azok a kilométerek, és gyarapodjanak a személyes élmények, hogy jövőre a Fuss 2015-ben 2015 km-t! csoportban még többen legyünk! 

Nyújtás:

Hogy én néha milyen érzelgős tudok lenni. De lényeg, ami lényeg, hogy meg kell osztanod az élményeidet. Lehet azt gondolod, hogy senkit sem érdekel, de ha már egy ember érdeklődéssel áll az adott bejegyzésedhez, akkor már megérte, nem? Hagy döntsék el ők, hogy akarnak-e rólad tudni és add meg nekik a lehetőséget, hogy tudjanak rólad! Ezért is mertem megosztani a blogot pár napja.
Titeket ért már hasonló élmény?